Bize mail atabilirsiniz: bilgi@hikmetvakfi.com
BAĞIŞ YAP
whatsapp-image-2018-03-26-at-11-47-38-27

KÜLTÜR GEZİLERİNDE YENİ DURAK SAFRANBOLU

Tarihiyle, doğal güzellikleriyle ve özellikle evleriyle tanınmış Safranbolu…

Hikmet Eğitim ve Kültür Vakfı’nın Hikmetli Genç Akademi öğrencileri olarak Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın desteği ile bu hafta Safranbolu’ya gittik. Sabah namazıyla Safranbolu’ya inerek Ulu Camii’nde sabah namazını kıldıktan sonra Karabük’te Erkam Yurdun’da mükellef bir kahvaltı yaptık. Daha sonra Safranbolu’nun meşhur Mencilis Mağarasını gezdik. Safranbolu’nun doğal güzelliklerini kuş bakışı görmek için Kristal Teras’a çıktık. Ardından Yörük Köyü’nün doğal ve kültürel güzelliklerine şahit olduk. Bu gezilerden karınları acıkan gençleri Sunal Tülbentçi Öğretmen Evi’nde mükellef bir öğle yemeği bekliyordu.

Öğleden sonra o meşhur evlerin bulunduğu yere gittiler. Meşhur evleri yakinen tanıdılar. Daha sonra Köprülü Mehmet Paşa Camii’ndeki güneş saatini gördük. Cinci Hamamı’nı ziyaret ettik. Öğle namazını İzzet Paşa Camii’nde kıldıktan sonra Arasta Çarşısı’nı gezdik. İkindi namazından sonra istanbula yola çıktık. Akşan yemeği olarak da Safranbolu’da yaptırdığımız Safranbolu bükmesini ve yayık ayranını yedik.