Bize mail atabilirsiniz: bilgi@hikmetvakfi.com
BAĞIŞ YAP
whatsapp-image-2018-04-23-at-16-08-24

kültür gezilerinde yeni durak Kapadokya

Anadolu’muzun nadide beldesi Kapadokya…

Hikmet Eğitim ve Kültür Vakfı’nın Hikmetli Genç Akademi olarak Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın desteği ile geçtiğimiz hafta sonu Anadolu’muzun eşsiz, tarihi ve doğal güzellikleriyle bilinen Kapadokya beldesine gittik. Sabahın ilk ışıklarıyla beraber kahvaltımızı Aksaray’da Ulu Irmak Otelcilik ve  Turizm Lisesi Uygulama Oteli’nde açık büfe şeklinde yapıp aynı şehirde bulunan Ihlara Vadisi’nde nefesimizi tazeledik. Ardından Nevşehir’in Derinkuyu İlçesi’nde bulunan m.ö. 3000 yıl kadar mazisi olduğu düşünülen Yeraltı Şehri’ne gittik.

Bozkırın temiz havası bizleri acıktırdı ve Ürgüp Pide ve Köfte Restoranında öğle yemeği yedik. Aldığımız enerji ile peri bacalarına doğru yola koyulduk. Peri bacalarını tek tek adımladıktan sonra İstanbul’a dönüş için hazırdık. Akşam yemeğimizi de aynı mekânda yedikten sonra Kapadokya gezimizi nihayete erdirdik.